Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

Εντυπωσιακά μακιγιάζ σε Ταινίες Μέρος 1


Ταινίες με άρωμα παλιάς εποχής που είχαν ως στόχο να τραβήξουν τα βλέμματα όχι μόνο με τις φαντασμαγορικές παραγωγές αλλά και με τα εντυπωσιακά μακιγιάζ τους, που άλλες φορές είναι εμπνευσμένα από αναφορές κάθε εποχής αλλά και δίνοντας μια πιο προχωρημένη ιδέα αισθητικής.











Κλεοπάτρα (1963)
  


Αναμφίβολα όλα ταίριαζαν στην υπερβολή της παραγωγής και το μακιγιάζ δεν μπορούσε να διαφέρει. Τα εντυπωσιακά βιολετί μάτια της Ελίζαμπεθ Τέιλορ έδειξαν ακόμη πιο ακαταμάχητα, τονισμένα με την έντονη μπλε σκιά και το eyeliner που τελείωνε, με σχεδόν τριγωνικό σχήμα στο κέντρο των κροτάφων.
Σύμφωνα με αναφορές οι αρχαίοι Αιγύπτιοι θεωρούσαν το μακιγιάζ σαν φυλαχτό με ουσίες που παράγονταν από μόλυβδο !



Τροία (2004)




Η ομορφιά της ωραίας Ελένης κάθε άλλο παρά απαρατήρητη περνά στον θεατή της ταινίας γιατί παρ όλη την φυσικότητα στο πρόσωπο της τα μάτια είναι διακριτικά τονισμένα κάτι σαν το nude look που προστάζει η μόδα τα τελευταία δύο χρόνια.
Σε αντίθεση στην Ελλάδα και στην Ρώμη ο καλλωπισμός ήταν πολύ σημαντική υπόθεση και για να τονίσουν οι γυναίκες τα χαρακτηριστικά τους χρησιμοποιούσαν ακόμη και κιμωλία διαλυμένη με ξύδι, για να φαίνεται πιο ανοιχτόχρωμη η επιδερμίδα τους. Το χρώμα στα μάγουλα δίνεται με πολύ έντονο μεταλλικό χρώμα μια ένωση ιωδίου και σιδήρου ενώ τα μάτια τονίζονταν με μαύρο περίγραμμα.


Μαρία Αντουανέτα (2006)




Την έντονη ζωή της επέκριναν πολλοί τον 18 αιώνα, όμως το εκκεντρικό παρουσιαστικό της τράβηξε τα βλέμματα μόλις προβλήθηκε η ταινία. Καθώς η άσπρη πούδρα και το έντονο ρουζ ήταν κάτι σύνηθες στην εποχή της, για όλες τις γυναίκες και όχι μόνο αφού τα στοιχεία αυτής της μόδας ακολούθησαν και πολλοί νεαροί ευγενείς. Το κόκκινο κραγιόν ήταν βασική προϋπόθεση για την ολοκλήρωση του μακιγιάζ .

Sweeney Todd (2007).





Φανταστικός χαρακτήρας ή ιστορικό πρόσωπο, η πρώτη συγγραφική αναφορά γίνεται το 1846. Στην ταινία που προβλήθηκε το 2007 με τον Johnny Depp και την Helena Bonham το  ιδιόμορφο μακιγιάζ τους όπως και το μουντό σκηνικό θέλει να αποφέρει όλη την θλίψη της εποχής αλλά και τον συναισθημάτων του κουρέα - δολοφόνου. Χλωμή, σχεδόν νεκρική επιδερμίδα χωρίς καθόλου ρουζ, άχρωμα χείλη με έντονο smokey στα μάτια και των δύο. 





Για περισσότερες πληροφορίες στο μακιγιάζ ΕΔΩ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου