Τετάρτη 26 Ιουνίου 2013

Η Αδυναμία... του Χρήστου Γιάτση


Γνωρίστε το νεαρό μουσικοσυνθέτη και ερμηνευτή Χρήστο Γιάτση και την “Αδυναμία” του!
“Γεννήθηκα στο Αγρίνιο το 1989 όπου μεγάλωσα και αποφοίτησα από Μουσικό Γυμνάσιο και Λύκειο. Έχω σπουδάσει Μουσική στο ΑΤΕΙ Ηπείρου στο τμήμα Λαϊκής και Παραδοσιακής Μουσικής. Επίσης έχω πτυχία Θεωρίας Μουσικής και Φωνητικής από το Εθνικό Ωδείο και γνώσεις διάφορων μουσικών οργάνων όπως παραδοσιακά και ευρωπαϊκά κρουστά, κιθάρα, πιάνο, κλαρίνο, ταμπουρά ( σάζι) και κάποια άλλα. Ξεκίνησα Μουσική από τη φιλαρμονική του δήμου Αγρινίου όπου έχουμε δώσει αρκετές συναυλίες στην Ελλάδα και σε κάποιες χώρες του εξωτερικού και εκτός της συμμετοχής μου ως μουσικός στην ορχήστρα σε πολλές περιπτώσεις ήμουν και ερμηνευτής τραγουδιών. Η μουσική ήταν πάντα ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου και από πολύ μικρή ηλικία χάρη στην ώθηση των γονιών μου άρχισα να κάνω τα πρώτα μου μουσικά βήματα. Το τραγούδι ήρθε σε μεγαλύτερη ηλικία κάπου στο Γυμνάσιο όταν αρχίζαμε με φίλους να φτιάχνουμε γκρουπ. Το γκρουπ που φτιάξαμε λεγόταν Lost Faith και ερασιτεχνικά τελείως αρχίσαμε να δίνουμε συναυλίες σε διάφορους χώρους και φεστιβάλ παίζοντας ελληνική και ξένη ροκ μουσική. Έπειτα από παρότρυνση του μαέστρου της ορχήστρας του Αγρινίου άρχισα να τραγουδάω σε πολλές συναυλίες όπου και άρχισα να βλέπω πιο σοβαρά το τραγούδι. Επίσης με το σχολείο έλαβα μέρος σε πολλές σχολικές εκδηλώσεις και Πανελλήνιους Καλλιτεχνικούς Αγώνες όπου είχα την τιμή να κερδίσω. Μεγαλώνοντας σε μια οικογένεια με ελληνικά λαϊκά ακούσματα πάντα είχα μέσα μου την αγάπη για το λαϊκό τραγούδι έτσι λοιπόν δεν χρειάστηκε πολύ για να με κερδίσει και από το Λύκειο ακόμα ξεκίνησα να τραγουδάω σε κέντρα διασκέδασης στο Αγρίνιο. Η σύνθεση τραγουδιών ήρθε πολύ αργότερα όταν έφυγα φοιτητής και άρχισα να μαθαίνω κιθάρα αυτοδίδακτα. Παράλληλα με τις σπουδές μου δούλεψα σε πολλά κέντρα διασκέδασης σε πόλεις της Ελλάδας ( Ιωάννινα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Αγρίνιο, Κέρκυρα, Άρτα κ.α. ).Τον τελευταίο χρόνο άρχισα να ασχολούμαι πιο θερμά με το θέμα δισκογραφίας διότι ήθελα να ακουστεί η δουλειά μου και ξεκίνησε με αυτόν τον τρόπο η συνεργασία μου με τον Σταύρο Γαλιάτσο, έναν ανερχόμενο καλλιτέχνη και γεννήθηκε όλη αυτή η προσπάθεια. Κυκλοφορήσαμε ένα digital single με τον τίτλο «Αδυναμία» που έχω συνθέσει ο ίδιος μουσική και στίχους και από τις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του αγαπήθηκε πολύ από το κοινό και άρχισε να ακούγεται σε ραδιόφωνα και μαγαζιά σε όλη την Ελλάδα. Ακόμα είχα την τιμή αυτή η προσπάθεια μου να προβληθεί και από αξιόλογα μουσικά blog. Την προσπάθεια μου αυτή αναγνώρισε ο κύριος Μίλτος Καρατζάς και προβλέπεται μία μεγάλη συνεργασία μαζί του! Καλή ακρόαση και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας!!!!





ΠΗΓΗ:tralala.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου